Sådan administrerer vi

profilkatalog

Klik her for at se vores profilkatalog

Sådan administrerer vi

Hos os kender din boligforening de samlede udgifter, I oplever os ikke fakturere ekstra for administration af den almindelige daglige drift. Vi tæller f.eks. ikke kopier, kuverter og papirer for at fakturere for det, som de fleste af vores konkurrenter gør. Alle kunder får samme gode service, stor som lille.

Vi garanterer 100 % uvildig administration. Her er din forening ikke tvunget til at vælge en bestemt bank, kreditforening, teknisk rådgivning eller lignende. Vi bistår gerne med forslag til samarbejdspartnere, men det er din forening som kunde, der vælger i sidste ende. Kun på den måde kan I være sikre på uvildighed og på at administrator ikke honoreres for anvisning af samarbejdspartnere.

Vi tager os af de praktiske forhold ved et administratorskifte. Straks efter overtagelse gennemgår vi administrationen minutiøst. Du får derved et kvalitetstjek og en professionel gennemgang af økonomi, vedtægter m.v.

Vi er medlem af Ejendomsforeningen Danmark, og forsikret, hvilket for vore kunder indebærer, at de er dækket mod underslæb samt uagtsomme fejl og handlinger.

Hos Boligadministratorerne A/S får din forening tilknyttet en administrator som fast kontaktperson. Vi er et mellemstort administrationsfirma med egen advokatbestalling. Vi har en størrelse, der gør, at vi kan drage fordele af de mange kompetencer, der gives af en større gruppe, men omvendt er vi ikke større end at vi har fuldt overblik over hele firmaet, arbejdsprocesser og samlet service. Der er kort vej fra firmaets ledelse til firmaets kunder, da de 2 ejere af selskabet begge indgår som administratorer i det daglige.

Vi benytter os af den nyeste informationsteknologi, hvilket betyder, at vi tilbyder webadgang for beslutningstagere i ejendommens økonomi m.v. ligesom vi tilbyder foreningshjemmesider med oploadning af relevante dokumenter, lukkede fora for beboere og bestyrelser, læs mere herom via menuen til venstre.